Zapytanie ofertowe z dnia 11.08.2017 r.
- Szczegóły
- Poprawiono: piątek, 11 sierpień 2017 09:47
- Opublikowano: piątek, 11 sierpień 2017 09:39
- Odsłony: 2776
Augustów, 11.08.2017
Zapytanie ofertowe z dnia 11.08.2017 r.
w ramach projektu „Powiaty Altus i Augustów - bezpieczne miejsce do życia i rozwoju zdrowej rodziny” (nr LT-PL-1R-021) dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Litwa-Polska, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę materiałów promocyjnych obejmujących: 300 pendrive’ów i 2 rollupy
I. Dane zamawiającego
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie,
ul. Szpitalna 12,
16-300 Augustów
II. Opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawapendrivów- 300 sztuk
Opis/Parametry minimalne:
- Materiał: aluminium/plastik
- Pojemność 8 GB
- Wersja 2.0 lub wyższa
- Każda sztuka w opakowaniu
- Obrotowa metalowa zatyczka typu twister
- Grawer w jednym kolorze – logo jednostronne - logotypy programu, zgodnie z wytycznymi Programu współpracy Litwa - Polska Interreg V-A
2 .2 Przedmiotem zamówienia jest projekt, wykonanie i dostarczenie rollupów– 2 sztuki
Opis/Parametry minimalne:
- wykonanie projektu/ów z wykorzystaniem obowiązkowych elementów do umieszczenia, zgodnie z wytycznymi Programu współpracy Litwa – Polska Interreg V-A
- wykonawca samodzielnie zdobędzie ewentualne elementy, jeśli będzie ich potrzebował, np. zdjęcia
- materiał: tkanina typu blockout
- jednostronna grafika, o wymiarach 85x200cm
- aluminiowa kaseta z mechanizmem samonawijającym
- trwałe, stabilne, trzymające pion, wyposażone w 2 obrotowe stopki stabilizujące, posiadające listwę górną zaciskową
- składany, aluminiowy maszt
- górna listwa aluminiowa, usztywniająca grafikę
- torba transportowa
- technika: druk solwentowy 4+0
- nadruk – grafika w pełnym kolorze CMYK + kolorowe logotypy
III. Warunki udziału w postępowaniu (kryteria formalne)
3.1 Brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b)posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nie spełnienie któregokolwiek z kryteriów formalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty
z dalszego postępowania.
Potwierdzeniem spełnienia warunku jest OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH –Załącznik nr 2
IV. Kryteria oceny ofert
4.1 . Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniające wymogi formalne na podstawie poniższego kryterium:
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty od Oferentów spełniających wymogi udziału w postępowaniu
4.2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
Cena - waga: 100%
Łączna maksymalna liczba punków z kryterium cena wynosi 100.
4.3 Zasady punktacji
- Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone według następującego wzoru:
100 = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów w kryterium Cena: 100. Waga tego kryterium: 100%.
Punktacja oferty dokonana zostanie w odniesieniu do każdego elementu zamówienia wskazanego w pkt. II zapytania oddzielnie (oznaczonych numerami 2.1 i 2.2).
V. Informacje o procedurze zapytania ofertowego.
- 1.Oferta powinna być sporządzona wg wzoru FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1) oraz podpisana przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną.
- 2.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- 3.Każdy Oferent ma prawo do złożenia tylko 1 oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- 4.Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów lub faksem na numer (87) 643 34 19 lub pocztą elektroniczną (jako skan podpisanego dokumentu) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 sierpnia 2017 r.
- 5.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- 6.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.W przypadku składania dokumentów w językach obcych wymagane jest ich tłumaczenie na język polski. Tłumaczenie powinno zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia. Zamawiający nie wymaga dokonywania tłumaczeń przysięgłych.
- 7.Ofertę należy wypełnić w sposób czytelny na komputerze lub pismem maszynowym.
- 8.Wykonawca określi cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cena oferty jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia.
- 9.Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach zapytania oraz udzielania wszelkich wyjaśnień jest Pan Adam Bartnicki, tel.644 42 59, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania na każdym etapie jego trwania, do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania lub do modyfikacji zapytania ofertowego.
- 11.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje oferentów drogą mailowąza pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.spzoz.augustow.pl
- 12.Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
- VI.Termin realizacji zamówienia/płatności
- 1.Preferowany termin realizacji zamówienia 29 sierpnia 2017
- 2.Termin płatności 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- VII. Umowa
Po zakończeniu postępowania ofertowego, Zamawiający zawrze z wyłonionym Oferentem umowę.
- VIII. Warunki zmiany umowy
Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
- 1.uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;
- 2.obiektywnych przyczyn niezależnych do Zamawiającego lub Oferenta;
- 3.okoliczności siły wyższej,
- 4.zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
- IX.Lista załączników.
- 1.Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
- 2.Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych