Zapytanie Ofertowe Płyta Lądowiska
- Szczegóły
- Poprawiono: poniedziałek, 04 wrzesień 2017 10:53
- Opublikowano: środa, 18 styczeń 2017 08:29
- Odsłony: 2933
Augustów, dn. 18 stycznia 2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej płyty lądowiska ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, ekspertyzami i opiniami technicznymi przewidzianymi dla tego rodzaju inwestycji.
Augustów, dn. 18 stycznia 2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych )
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej płyty lądowiska ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, ekspertyzami i opiniami technicznymi przewidzianymi dla tego rodzaju inwestycji.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej dla następujących zadań :
-
Płyty lądowiska dla startu i lądowań helikopterów wraz z niezbędną infrastrukturą do lądowań w dzień i w nocy.
-
Połączenie płyty lądowiska z pomieszczeniami Izby Przyjęć poprzez ciąg komunikacyjny w piwnicy budynku głównego.
-
Projektu w zakresie zagospodarowania terenu i układu wewnętrznej komunikacji a także połączenia z zewnętrznymi drogami publicznymi.
-
Dokumentacja składać się powinna z:
1. Wykonanie map do celów projektowych.
2. Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej oraz wytypowanie drzew niezbędnych do wycięcia z uwagi na kolizję z przedmiotowa inwestycją
3. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej.
4. Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia będącej podstawą do wystąpienia o uzyskanie decyzji środowiskowej.
5. Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego dla całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych wraz z niezbędną infrastrukturą do lądowań w dzień i w nocy tj;
-
Dokumentacji budowlano-wykonawczej, która powinna zawierać rozwiązanie dotyczące komunikacji miedzy płytą lądowiska a Izbą Przyjęć oraz projekt budowlany – 5 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie -*.dwg i *.pdf- 2egz.,
-
Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 2egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie -*.dwg i *.pdf- 2egz.,
-
Przedmiaru robót - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie -*.xls i *.pdf- 2 egz.,
-
Kosztorysu inwestorskiego we wszystkich branżach - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie -*.xls i *.pdf- 2egz.,
-
Kosztorysu nakładczego we wszystkich branżach- 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji elektronicznej w formacie -*.xls i *.pdf- 2egz.,
-
Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD wersja elektroniczna w formacie -*.doc lub *rtf - 2 egz.
-
Projektu koncepcyjnego w zakresie komunikacji miedzy płytą lądowiska a zewnętrznymi drogami publicznymi - 5 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie -*.dwg i *.pdf- 2 egz.,
-
Projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie instalacji elektrycznej - 5 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie -*.dwg i *.pdf- 2 egz.,
-
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi uwzględniać wszystkie elementy projektu technologii lądowiska .
-
Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, potrzebne do rozpoczęcia budowy oraz uzyskania decyzji wpisu lądowiska do ewidencji.
-
Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr 65/7 i 65/8 przy ul. Szpitalnej 12.
-
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi, wspólnotowymi oraz międzynarodowymi, zasadami wiedzy i sztuki technicznej, warunkami ustalonymi przez właściwe władze w wydanych decyzjach i pozwoleniach, a w szczególności zgodnie z:
-
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U nr 20 poz. 826)
-
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2003 r. w sprawie sposobu zgłaszania oraz oznakowania przeszkód lotniczych (Dz. U. 2003 r., Nr 130, poz. 1193 z późń. zm.)
-
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 – rozdz. 1-2 )
-
Ustawą Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. z późn. zm. ( tekst jednolity Dz.U. 2010 nr 243 poz. 1623 )
-
Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona inwentaryzacji istniejącego miejsca przeznaczonego do startów i lądowań na bazie którego ma powstać lądowisko oraz dokona wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia dokumentacji projektowej, którą należy poprzedzić sporządzeniem Koncepcji (analizy techniczno-ekonomicznej) i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
-
Kosztorysy inwestorsko-cenowe zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w projekcie technologii lądowiska wyniesionego załączonym do SIWZ (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
-
Przedmiary robót zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072.
-
Projektant przekazując dokumentację projektową zamawiającemu przekazuje jednocześnie prawa autorskie wynikające z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wynagrodzenie za przekazanie praw autorskich ma być ujęte w cenie oferty. Wykonawca/Projektant pełnić będzie nadzór autorski nad realizacją projektu budowlanego.
-
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu na którym ma powstać inwestycja oraz wszystkich instalacji w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. W celu umówienia się na wizje
lokalną należy kontaktować się z osobami odpowiedzialnymi za merytoryczna część przedmiotu zamówienia.
-
Opracowanie/analiza zawierające wszystkie informacje niezbędne do wypełnienia sekcji D i F wniosku o dofinansowanie projektu - wzór wniosku z instrukcją dostępny na stronie https://www.pois.gov.pl/nabory/91-infrastruktura-ratownictwa-medycznego-4/
-
Termin oddania projektu – 10 marca 2017 r.
Ofertę prosimy przesłać pocztą na adres : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów, faksem na numer (87) 643 34 19 lub pocztą elektroniczną na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 stycznia 2017 r. do godziny 1400.